Informace pro kupující
Důležité informace pro spotřebitele
Návod jak nakupovat v našem eshopu
Kliknutím na zboží se zobrazí detaily produktu, kde je nutné u některých typů zboží specifikovat typ, barevné provedení, potahovou látku a podobně. Následně vložíte zboží do košíku. Pokud chcete pokračovat v nákupu dalších položek, zvolíte tlačítko "Pokračkovat v nákupu".
Co máte v košíku můžete vždy zjistit kliknutím na "Košík" vpravo nahoře. Pokud již máte v košíku vše, co potřebujete, zvolíte "K POKLADNĚ". U pokladny zadáte adresu, na kterou se zboží má doručit, způsob dopravy, platby a následně se Vám zobrazí rekapitulace objednávky spolu se všemi poplatky a cenou dopravného. Po potvrzení této rekapitulace bude objednávka zaslána ke zpracování naší firmě a Vám přijde na e-mail informace, že jste objednávku zadali do našeho systému.
Naši pracovníci Vás budou kontaktovat pro případné upřesnění, nebo v případě jakýchkoliv problémů na naší straně. Dále Vás budou informovat, že je zboží na skladě a je možné si jej odebrat, nebo je připravené k odeslání a sdělí Vám kontakt na dopravce jež Vám zboží doveze.
Pokud máte založený uživatelský účet, je celý proces jednodušší a nemusíte pokaždé znovu zadávat své údaje.
Pokud si nejste jistí s parametry zboží, máte problémy s vytvořením objednávky, nebo Vám nepřijde potvrzovací e-mail, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo na uvedených telefonních číslech.
Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky Vám bude doručeno na e-mail automatické potvrzení že jste učinili objednávku. Následně Vám naše managerky potvrdí kupní smlouvu rovněž mailem, případě se Vás zeptají na věci, jež jste v objednávce opomněli uvést. Pokud Vám e-mail nebude doručen, zkontrolujte prosím, zda jste při registraci zadali správnou e-mailovou adresu. Pokud je e-mailová adresa správná a přesto Vám automatické potvrzení objednávky nebylo doručeno, kontaktujte nás prosím na obchod@komfort-nabytek.cz nebo na tel. č.: 725 669 999 a 558 111 999. Jakmile Vaše zboží fyzicky opustí náš sklad, obdržíte e-mail s přesným dnem doručení.
Dodací lhůta
Zboží pro koncové zákazníky zasíláme zpravidla spediční firmou, případně si jej mohou vyzvednout na našem skladě- U zboží skladem předáváme zboží dopravci v termínu uvedeném u zboží, tedy do 5ti dnů
- U zboží na objednávku je informativní dodací lhůta uvedena u zboží. Upřesnění této lhůty Vám bude sděleno e-mailem nebo telefonicky po ověření výrobních kapacit výrobce.
- V případě, že jste si zvolili platbu předem, počítá se dodací termín až po obdržení platby na náš účet.
- Při prodeji na splátky je objednávka považována za závaznou až po dodání veškeré požadované dokumentace a jejím schválení bankou nebo splátkovou společností.
Dodání spediční firmou je obvykle následující pracovní den poté, co odešleme zboží z našeho skladu. O předání zboží dopravci Vás informujeme e-mailem nebo telefonicky. Spediční firma dostane Vaše telefonní číslo, aby Vás mohla kontaktovat ohledně vhodné doby dodání. V případě, že Vás dopravce nezastihne doma, je možné si dohodnout telefonicky druhé dodání (bez poplatku), nebo si převzít zboží na depu dopravce. V případě, že řádně objednané zboží bez důvodu nepřevezmete, budou Vám účtovány dopravní náklady jež naše společnost s dodáním měla.
V případě že zákazník si zboží vyzvedává na našem skladě, platí že není možné si zboží přijít vyzvednout dříve, než je mu písemně nebo telefonicky potvrzeno, že zboží je přichystáno k odběru. Zároveň z kapacitních důvodů není možné přichystané zboží pro zákazníka držet na skladě víc jak týden. Proto žádáme zákazníky aby si zboží do týdne od potvrzení o vychystání vyzvedli na skladě.
Převzetí zásilky
Při přebírání zásilky se řiďte prosím těmito pokyny:- Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte, zejména zda souhlasí počet krabic či balení.
- Zkontrolujte, zda není poškozený vnější obal zboží.
- V případě, že zásilka obsahuje sklo, rozbalte krabici se sklem a zkontrolujte jej.
Reklamace může být zamítnuta v případě mechanického poškození vnějšího obalu. Proto prosím ještě jednou - zkontrolujte si zásilku důkladně při převzetí. Nenechte se řidičem přesvědčit o převzetí zásilky bez kontroly! V případě poškození zboží dopravcem je nutné zapsat tuto skutečnost do přebíracího protokolu. Pokud je zboží poškozeno lehce, převezměte jej, ale zapište do přebíracího protokolu řidiči poškozené díly. Telefonicky nás pak prosím kontaktujte, vyřídíme za Vás s dopravcem náhradu škody a dodáme poškozený díl znovu bezvadný.
Do přebíracího protokolu zapište prosím i počet převzatých krabic či balení. Je to nutné pro případné reklamace chybějících dílů. Děkujeme.
V případě oprávněné reklamace jež nebyla zaviněna dopravou, bude tato vyřízena v zákonné lhůtě a to buď výměnou, opravou, nebo vrácením kupní ceny. Zásady pro vyřízení reklamace se řídí občanským zákoníkem.